星期二, 11月 21, 2006

累2

regrets. there'll certainly be regrets later on. regret because i wouldn't do anything. regret because i couldn't take the risk. regret because i am who i am today. disappointing it may seem, i'm learning to let go of things. i am, sadly, giving up. i feel.. there is no hope for me. and the best i can be is someone who is by her side, but unable to wrap her in my arms.


不管他的“背景”如何
我只想要單純的喜歡他就好
喜歡不必有承諾,喜歡沒有壓力
喜歡不必有結果,只要當時能擁有釋懷的感動


经过一天
发现到
朋友的部落儿也陆续写下了感想

有人绝望
有人无所谓
有人依存希望

至于我
我被夹在放弃与珍惜当中

对于他
我不存有希望
可是
放弃 却不是我想要的结果

或许
有一天
他会告知我
他 想安定下来
想与他的她共渡一生

这 也只会是最终的结局
而我 也只能不断压抑着自己
永远永远。。

沒有留言:

張貼留言